Faq
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy mogę zamówić zawieszkę bezpośrednio u Państwa?
Nie, nie prowadzimy sprzedaży samej zawieszki. Możecie je Państwo kupić bezpośrednio u naszych partnerów, których znajdziecie w zakładce "Gdzie kupić?"
2. Jak zarejestrować pupila?
Wystarczy zeskanować kod QR a następnie podać wszystkie dane. Profil pupila zostanie utworzony.
3. Czy mogę edytować dane?
Tak, wystarczy wejść na profil pupila. Pod jego zdjęciem pojawią się przyciski do edycji. Po podaniu właściwego mejla otrzymają Państwo link pozwalający na edycję.
4. Chce usunąć moje konto, jak mogę to zrobić?
Pod zdjęciem pupila w jego profilu znajduje się przycisk. Po kliknięciu przycisku usuń i podaniu adresu mejlowego otrzymają Państwo link do potwierdzenia zamknięcia konta.
5. Czy mogę zamówić zawieszkę z imieniem mojego pupila?
Niestety w tej chwili nie oferujemy takiej opcji.
6. Szyje akcesoria dla psów, chciałbym oferować moim klientom indetyfikator WalkMeHome?
Zapoznaj się z zakładką Współpraca B2B a następnie skontaktuj się z nami.
7. W jaki sposób mogę zmienić błędnie wprowadzony adres e-mail przy rejestracji pupila?
Napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy podając kod zawieszki.